window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-43943046-1');

Ako spraviť dokonalé rekvizity?

O necelé dva týždne nás čaká športový event na nábreží Eurovea, kde budeme opäť fotiť a tlačiť pre ľudí “fotku na pamiatku”. Event ako každý iný – s tým istým setupom, fotografom, hosteskou a fotostenou s na mieru vyrobenou grafikou a logami partnerov podujatia. Hovorí sa, že iniciatívny blbec je horší, než triedny nepriateľ, kolegyňa si však napriek tomu povedala, že je super nápad, keď budú na fotení aj rekvizity. OK. U nás sa iniciatíve žiadne medze nekladú. Po celej kope absolvovaných akcií sme sa rozhodli, že parochne, ktoré mal kadekto na hlave a zaprášené handry to nebudú, a že na fotenie rekvizity

Reklamné predmety alebo Ako vyrobiť diár do decembra

Pred Vianocami väčšina firiem zháňa, vyberá a objednáva darčeky pre klientov, obchodných partnerov, zamestnancov, skrátka pre každého, kto si zaslúži pozornosť za celoročnú prácu či spoluprácu. Tento čas pokoja a lásky nevládne len v domácnostiach a nákupákoch, ako by ste si mohli chybne myslieť, ale aj vo firmách a kanceláriách manažérov.   Najväčší chaos vzniká okolo diárov, lebo tie treba objednať v naozaj dostatočnom predstihu. Objednať častokrát neznamená vyhrabať číslo z minulého roka, poslať logo a počkať si na vizualizáciu a cenovú ponuku. V branduchtivých spoločnostiach je to proces, ktorý sa začína „ešte mám dobrý čas” – zliepaním kontentu a o pár mesiacov sa končí megastresom a výhražnými