Na e-shopy môžete zabudnúť !

Dôvod, prečo firmy otvárajú e-shopy je jednoduchý. Zákazníci nakupujú na internete. Môže však malá, alebo stredne veľká firma, prípadne predajca postaviť na nohy internetový obchod s takou návštevnosťou, ktorá zabezpečí zisky? Pravdaže áno…Ak má poriadne veľký rozpočet na printovú alebo webreklamu, tých správnych priateľov marketérov a množstvo času na rozbeh predaja. Inak je e-shop rovnakým katalógovým e-shopom ako tých 10.000 ďalších. Existuje aj iné riešenie. Práve sa zrodilo… Nákupná Sociálna Sieť. Jej filozofia je iná. Akási nákupná. Sociálna. Snáď preto, že sa na jednom mieste stretávajú predajcovia, poskytovatelia služieb a zákazníci. Inak povedané 3 základné piliere obchodu. Predajcovia predávajú svoje