Exkluzívny pohárik akciovej spoločnosti Kúpele Luhačovice slávi úspech

Exkluzívny pohárik Symbolom minulej sezóny v Luhačoviciach sa stal kúpeľný exkluzívny pohárik Nectarium - jednoduchý, biely, s netypicky vsadenou slamkou. Adele Chorej, autorke a víťazke dizajnérskej súťaže, ktorú vyhlásila akciová spoločnosť Kúpele (Lázně) Luhačovice, sa v ňom najlepšie podarilo prepojiť tradície s modernými trendmi. Záujem o neho bol veľký. Preto na tohtoročnú sezónu pripravila akciová spoločnosť aj nové farebné varianty, ktoré sa začnú ponúkať už v polovici mája počas slávnostného Otvárania prameňov. Informuje Ing. Jiří Dědek, MBA, výkonný riaditeľ Kúpeľov Luhačovice, a.s. „Základné prevedenie z vysoko kvalitného porcelánu v čisto bielej farbe s označením Pure Line sa rozširuje o dvojicu