Ako efektívne budovať svoju značku? Odpoveďou môže byť spolupráca s novinármi

Pre mnohé firmy, organizácie, neziskové projekty, ale aj jednotlivcov je nadviazanie spolupráce s novinármi veľkým otáznikom. Vďaka zmienkam v médiách sa môžu zviditeľniť a stať sa mienkotvorcami vo svojej oblasti. Redakcie získajú vďaka takejto spolupráci kvalitné zdroje, ktoré podporujú hodnovernosť spracovaných výstupov a prinesú čitateľom, poslucháčom a divákom užitočné a zaujímavé informácie. Ste odborníkom na oblasť, ktorej sa venujete a chceli by ste sa vyjadrovať do rôznych médií? Prezradíme vám, ako na to. Platforma, ktorá spája Odpoveďou je služba Medializuj.sk, ktorá spája svet špecialistov a novinárov. Po roku od spustenia služby je na platforme registrovaných viac ako 850 odborníkov a

OOCR „ŠARIŠ“ – Bardejov priblížila atraktivity regiónu infocestou

Infocestu o atraktivitách regiónu Šariš Oblastná organizácia cestovného ruchu (OOCR) „ŠARIŠ“ - Bardejov zorganizovala v dňoch 21. - 22. októbra 2016 Infocestu o atraktivitách regiónu Šariš Bardejov, Bardejovské Kúpele a okolie. Zúčastnilo sa na nej 31 pracovníkov cestovných kancelárií, organizácií cestovného ruchu a novinárov zaoberajúcich sa touto problematikou z Poľska, Českej republiky a Slovenska. Na infoceste sa spolupodieľala aj SACR – Praha a to zakúpením lístkov na vlak novinárom z Prahy do Popradu, kde ich čakal transport OOCR.  Informoval o tom riaditeľ OOCR “Šariš” - Bardejov Ing. Radomír Jančošek. Ing. Radomír Jančošek: ,,Počas dvoch dní sme sa snažili maximálne ukázať to najlepšie z nášho regiónu Šariš Bardejov, Bardejovské Kúpele