Reklamné predmety alebo Ako vyrobiť diár do decembra

Pred Vianocami väčšina firiem zháňa, vyberá a objednáva darčeky pre klientov, obchodných partnerov, zamestnancov, skrátka pre každého, kto si zaslúži pozornosť za celoročnú prácu či spoluprácu. Tento čas pokoja a lásky nevládne len v domácnostiach a nákupákoch, ako by ste si mohli chybne myslieť, ale aj vo firmách a kanceláriách manažérov.   Najväčší chaos vzniká okolo diárov, lebo tie treba objednať v naozaj dostatočnom predstihu. Objednať častokrát neznamená vyhrabať číslo z minulého roka, poslať logo a počkať si na vizualizáciu a cenovú ponuku. V branduchtivých spoločnostiach je to proces, ktorý sa začína „ešte mám dobrý čas” – zliepaním kontentu a o pár mesiacov sa končí megastresom a výhražnými