Dochádzkový systém máva mnoho podôb. Kým niektoré spoločnosti preferujú staromódny systém zapisovania mien návštevníkov do knihy evidencie. Iné sú pokrokovejšie a používajú moderný spôsob evidencia dochádzky prostredníctvom mobilnej aplikácie.

V čom spočíva podstata celej “appky”? Všetko, čo potrebujete, je smartfón a pripojenie na internet. Evidencia dochádzky prebieha na diaľku pomocou identifikačného PIN kódu, bezkontaktnej RFID karty alebo menovky s čiarovým kódom, ktorý sa nazýva aj QR kód. Záleží len na vás, ktorý spôsob identifikácie vám vyhovuje viac a ktorý si vyberiete.

Dochádzku je možné kontrolovať 27/4 a dokonca aj v offline režime! Systém dokonalo funguje aj pri výpadku internetového pripojenia. Jeho neoceniteľnou výhodou je univerzálnosť. Evidenčný systém je možné prepojiť s účtovníckym softvérom a možno z neho generovať dáta v excelovskej tabuľke či vo formáte pdf.